دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

شما در بلاگ وبسایت دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی هستید. می توانید تمامی مطالب را با کیفیت بهتر در وبسایت deas.ir مشاهده و مطالعه نمائید.
دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

شما در بلاگ وبسایت دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی هستید. می توانید تمامی مطالب را با کیفیت بهتر در وبسایت deas.ir مشاهده و مطالعه نمائید.

دانلود نمونه سؤال فصل ششم ریاضیات دوم دبیرستان*ماتریسها

دانلود نمونه سؤال فصل ششم ریاضیات دوم دبیرستان*ماتریسها


در این جزوه برخلاف سایر جزوه های دیگر به ارائه ی انواع نمونه سؤال امتحانی پرداختیم. در این جزوه شما شاهد انواعی از نمونه سؤالات در سطوح مختلف خواهید بود که برای دانش آموزان از سطوح پایین تا بالا توسط مدیریت نوشته شده است.
این جزوه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که انرا نسبت به سایر نمونه سؤالاتی که در وبلاگهای دیگر ارائه می شوند متمایز کرده است در این جزوه پاسخ تمامی نمونه سؤالات به صورت تشریحی نوشته شده است همچنین جدولی برای مقایسه ی درجه سختی هر سؤال با ستاره مشخص شده همچنین زمان و بارم بندی هر سؤال نیز در جدول متمایز قرار داده شده است.
 
ادامه مطلب ...

جزوه آموزشی کل توابع ریاضیات دوم دبیرستان


در این جزوه که یکی از برترین و پرحجم ترین چجزوه هایی ست که تاکنون در این وبسایت نوشته شده اند پرداختیم به تمامی موضوعات توابع.دراین جزوه شما می توانید انواع توابع که در ریاضیات دوم دبیرستان مطرح شده اند به جزو تبع سینوسها و کسینوس ها را مطالعه نمائید.
این جزوه شامل 17 درسنامه کامل و 12 صفحه کامل A4 میباشد.
در این جزوه انواع توابعی چون تابع خطی،همانی،ثابت،لگاریتم،قدرمطلق،نمایی،یک به یک بحث شده است و در یکی از درسنامه ها نیز انتقال تمامی نمودارها را مورد بحث گرفته است.
 
ادامه مطلب ...

جزوه آموزش حل معادلات درجه دوم *تجزیه و دلتا

جزوه آموزش حل معادلات درجه دوم *تجزیه و دلتا


در این صفحه شما با جزوه ای دیگر آشنا خواهید شما که مربوط به ریاضیات اول دبیرستان میباشد.
این جزوه را از آن جهت نوشته ایم چون برای کنکور بسیار مهم است و نه تنها برای رشته ی ریاضی فیزیک بلکه برای هر سه رشته ی ریاضی و فیزیک،تجربی و انسانی بسیر پزکاربردی میباشد.
اگر حل معادلات درجه دوم را یاد نگرفته باشید(در کلاس اول دبیرستان)  و بخواهید در کنکور شرکت کنید مطمئن باشید بسیاری از تست ها ز دست شما خواهند رفت چون در حل سؤالات به همچنین معادلاتی برخورد خواهید کرد.
حل معادلات درجه دوم به در روش مهم کتاب درسی اول دبیرستان یعنی روش تجزیه و دلتا قابل حل میباشد.
روش دلتا مطمئن ترین و استانداردترین روش برای حل معادلات درجه دوم میباشد که آموزش آن به صورت کلی و جامع در این جزوه در قالب درسنامه ی اول به همراه 2 نکته باکس که هر کدام شامل نکات کاربردی و تستی حل معادلات درجه دوم میباشد.
 
ادامه مطلب ...

روشهای حل دستگاه دو معادله و دو مجهول*حذفی ، جایگذاری و ماتریس معکوس

روشهای حل دستگاه دو معادله و دو مجهول


در این صفحه به شما جزوه ای دیگر از وبسایت را معرفی می کنم.این جزوه آموزش چگونگی حل دستگاههای دومعادله و دو مجهول را به سه روش مهم حذفی(ویژه سوم راهنمایی،اول و دوم دبیرستان) ، روش جایگذاری(اول دبیرستان) و ماتریس معکوس(دوم دبیرستان)  را آموزش خواهد داد.
این جزوه (حل دستگاههای دو معادله و دوم مجهول) نه تنها برای کلاسهای گفته شده در فوق بلکه برای داوطلبان کنکور هر سه رشته ی نظری(ریاضی فیزیک ، تجربی و انسانی ) بسیار ازاهمیت ویژه ای برخوردار استد
در این جزوه نیز به بهترین فضای ممکن و رنگ های جالب باعث شده تا مخاطب بیشتر به خواندن جزوه علاقه مند شود. از ویژگی های دیگر این جزوه می توان به داشتن نکته باکس کنکوری و مثالها و پاسخهای تشریحی به همراه بخش تمرین بیشتر اشاره کرد.
به هر حال این جزوه برای  کنکور واقعا خوب است.
 
ادامه مطلب ...

جزوه مجموعه تست های فصل چهارم(کار و انرژی) فیزیک دوم دبیرستان

جزوه مجموعه تست های فصل چهارم(کار و انرژی) فیزیک دوم دبیرستان


در این صفحه شما با  جزوه ای آشنا خواهید شد که دربردارنده ی مجموعه تست هایی است که شما را با تست های شبیه به کنکور اشنا خواهد کرد.این تست ها بیشتر برای کنکور توسط خود وبسایت(دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی)تألیف شده است.
در این جزوه بعد از تست که پاسخ های کاملا تشریحی به همراه راه حل و نکته بیان شده است.

ویژگی های این جزوه:

ارائه ی انواع تست ها در سطوح مختلف
پاسخ های تشریحی و آموزنده ی تست ها
سطوح بندی تست ها با علامت ستاره در پنج سطح
 
ادامه مطلب ...

جزوه آموزشی قانون گازها*قسمت آخر فصل ششم فیزیک دوم دبیرستان

در این جزوه آموزش قسمت پایانی فیزیک دوم دبیرستان را خواهیم داشت. در این جزوه توضیحات مربوط به قانون گازها به صورت کلی بیان و تمامی نکات مربوط به آن در قسمت های ویژه ای به نام «نکته باکس» نوشته شده است.در کل این جزوه دارای 2 نکته باکس بوده و نکات مهم مربوط به رابطه ی قانون گازها در آن آورده شده است.

این جزوه برای امتحانات و کنکور کفایت می کند و دارای تست های تألیفی میباشد.مطالعه ی این جزوه نه تنها برای امتحانات بلکه برای آزموهنهای ورودی دانشگاه نیز کفایت می کند.

ویژگی های این جزوه آموزشی

آموزش کامل مبحث پایانی فصل ششم به صورت ساده و مفهومی
بیان تمامی نکات مربوط به این مبحث در کادرهای نکته باکس
ارائه ی تست و مثال برای تمرین بیشتر
 
ادامه مطلب ...