دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

شما در بلاگ وبسایت دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی هستید. می توانید تمامی مطالب را با کیفیت بهتر در وبسایت deas.ir مشاهده و مطالعه نمائید.
دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

شما در بلاگ وبسایت دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی هستید. می توانید تمامی مطالب را با کیفیت بهتر در وبسایت deas.ir مشاهده و مطالعه نمائید.

چند نکته برای مدیریت یک تیم موفق

7نکته برای مدیریت یک تیم موفق


از آنجا که سازمان ها حوزه ی خود را بین جمعیت های مختلف گسترده اند، مدیریت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. مدیران امروزی با اعضاء گروه مختلفی روبه رو هستند که ممکن است متعلق به محل ها و فرهنگ های مختلفی باشند و سوابق و گذشته های متفاوتی داشته باشند.

جمع و جور کردن و درست کردن تیم ها و گروه های مختلف، از جمله مهارت های باارزشی است که مدیران در پی کسب آن هستند. برای انتخاب فردی برای کاری یا پروژه ای، اینکه بدانیم فرد موردنظر قابلیت کار به صورت گروهی را دارد یا خیر، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله می خواهیم به مدیران کمک کنیم تا راه های ساختن و جمع و جور کردن یک تیم گروهی را بیاموزند. با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

چند ویژگی افراد موفق در کار و تجارت

۹ ویژگی افراد موفق در کار و تجارت


یکی از مهمترین غرایز موجود در انسان، مراقبت و حراست مـحـیـط اطـراف و دارایی هاست. هرکسی راهی ویژه برای این کـار دارد. ایـن راه هـر چـه کـه بـاشـد، هـدف نهایی این است که ببینید شما چه چیزهایی را از دیگران می پذیرید و چه چیزهایی را رد می کنید.

 

ادامه مطلب ...

نکته و روش مؤثر جهت موفقیت در دانشگاه

نکته و روش مؤثر جهت موفقیت در دانشگاه

این ده روش و نکته بــه صورت زیر می باشد:
****************************************

  ادامه مطلب ...

چندکلید طلایی برای رسیدن به آرزوهای درونی

10کلید طلایی برای رسیدن به آرزوهای درونی


*هر روز،  به هر منوال، ما در حال آشکار ساختن حقایقی از زندگی که در اطرافمان وجود دارند، هستیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه در مورد آن اطلاعی داشته باشیم و یا نداشته باشیم، تمام چیزهایی که در زندگی ما هستند به وسیله افکار، گفتار و رفتارمان در نظر دیگران آشکار می شوند.
*در طی سالهای زیادی که با افراد و گروه های خاص به منظور کمک برای محقق شدن آرزوهایشان آن هم در آرامش کامل، ارتباط داشتم به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به یک زندگی سرشار از شادی و موفقیت 10 کلید طلایی وجود دارد که در این مقاله قصد دارم شما را نیز با آنها آشنا کنم.   ادامه مطلب ...

چند نکته جهت شروع یک کار جدید

10 نکته جهت شروع یک کار جدید


*مطمئناً می دانید که اولین تاثیر در مصاحبه شغلی اهمیت زیادی دارد، و احتمالاً هم این نکته را رعایت کرده اید، چون الان یک کار جدید دارید. اما آیا می دانستید در شروع کردن یک کار جدید هم اولین تاثیر اهمیت دارد؟
*طی چند ساعت، روز یا حتی هفته اول که کار جدیدی را شروع می کنید، رئیس جدید شما و همکارانتان تفکر خود را نسبت به شما شکل می دهند و همین مسئله مابقی زمانی را که با این کارفرما میگذرانید را تعیین میکند. مثلاً اگر از همان ابتدا بعنوان فردی که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند شناخته شوید، خیلی سخت می توانید آن برچسبی که بهتان چسبیده است را بکنید و جایگاهتان را تغییر دهید، حتی اگر واقعاً لیاقتش را داشته باشید. برعکس این، اگر در چند هفته اول سخت کار کنید، بعدها رئیس و همکارانتان خیلی راحت تر از سر اشتباهاتتان می گذرند.
*در زیر به 10 نکته برای ایجاد تاثیری فوق العاده روی رئیس و همکارانتان اشاره می کنیم.

  ادامه مطلب ...