دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

شما در بلاگ وبسایت دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی هستید. می توانید تمامی مطالب را با کیفیت بهتر در وبسایت deas.ir مشاهده و مطالعه نمائید.
دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی

شما در بلاگ وبسایت دنیای علمی،آموزشی و سرگرمی هستید. می توانید تمامی مطالب را با کیفیت بهتر در وبسایت deas.ir مشاهده و مطالعه نمائید.

دانلود آهنگ جدید و شاد بندری آرشاوین به نام داغت نگینم

دانلود آهنگ جدید و شاد بندری آرشاوین به نام داغت نگینم ا دو کیفیت 128 و320  همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Song by Arshavin Called Daghet Neginom

جدیدترین اثر از آرشاوین داغت نگینم

دانلود آهنگ شاد جدید

آرشاوین داغت نگینم


جهت دریافت این آهنگ کلیک کنید.(کیفیت 320 و عالی)

جهت دریافت این آهنگ کلیک کنید(کیفیت 128 و متوسط)


منبع:http://www.shirazsong.org

دانلود آهنگ جدید مهدی نورزاده به نام خوشبختی

دانلود آهنگ جدید مهدی نورزاده به نام خوشبختی با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Song by Mehdi Norzade Called Khoshbakhti

جدیدترین اثر از مهدی نورزاده خوشبختی

آهنگساز: مهدی نورزاده – ترانه: مجتبی پورعلی
تنظیم و میکس و مستر: ایمان تیموریان

دانلود آهنگ های جدید 96

مهدی نورزاده خوشبختی


جهت دریافت این آهنگ کلیک کنید.


منبع:http://www.shirazsong.org

دانلود آهنگ جدید علی مجیک ام جی به نام همین حوالی

دانلود آهنگ جدید علی مجیک ام جی به نام همین حوالی با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Song by Ali MaGic MG Called Hamin Havali

جدیدترین اثر از علی مجیک ام جی همین حوالی

اهنگ شاد

علی مجیک ام جی همین حوالی

جهت دریافت این ترانه کلیک کند

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام تو این حوالی

تو این حوالی دانلود آهنگ جدید امیر راد

Download New Music by Amir Rad Called To In Havali

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام تو این حوالی با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ تو این حوالی

 

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام تو این حوالی عکس جدید امیر راد عکس ها و موزیک های جدید امیر راد

برای دریافت آهنگ مربوطه با لینک مستقیم کلیک کنید.

آهنگ جدید امیر راد به نام تو این حوالی

منبع:nicmusic.net

دانلود آهنگ جدید گروه متروپل به نام بهار جدایی

بهار جدایی دانلود آهنگ جدید گروه متروپل

Download New Music by Metropol Band Called Bahare Jodaee

دانلود آهنگ جدید گروه متروپل به نام بهار جدایی با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بهار جدایی

 

دانلود آهنگ جدید گروه متروپل به نام بهار جدایی عکس جدید گروه متروپل عکس ها و موزیک های جدید گروه متروپل

جهت دریافت آهنگ با لینک مستقیم کلیک کنید.

آهنگ گروه متروپل به نام بهار جدایی

منبع:nicmusic..net

دانلود آهنگ جدید محمد صفاییان به نام رقص برف

رقص برف دانلود آهنگ جدید محمد صفاییان

Download New Music by Mohammad Safaeian Called The Dance Of Snow

دانلود آهنگ جدید محمد صفاییان به نام رقص برف با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ رقص برف

 

دانلود آهنگ جدید محمد صفاییان به نام رقص برف عکس جدید محمد صفاییان عکس ها و موزیک های جدید محمد صفاییان

برای دریافت آهنگ با لینک مستقیم کلیک کنید.

 

متن آهنگ محمد صفاییان رقص برف

 

دارم تو برف میسوزم زمستون بی تو بی رحمه

بجز برفای رو شونه م کسی اینو نمی فهمه

پر از روزهای تنهایی پر از حرفای نا گفته

مسیرم هرکجا باشه به دست باد می افته

مسیر رد پاهام داره گم میشه تو برف

نگاه کن جای خالیت مثل آتیشه تو برف

دلم تو فکر خونس سرم گرم غروبه

یه وقتایی هنوزم برام تنهایی خوبه

یه وقتایی هنوزم برام تنهایی خوبه

برف مثل آخرین برگه خستهی این زمستونه

می رقصه ولی نمیدونه تا کجا زنده میمونه

♫♫♫

خودم میدونم این روزا برای رفتنم دیره

قطاری که که نمی دونه کجا بوده کجا میره

یه دیوونم که می خنده به رویایی که شاید نیست

با این حالی که من دارم یکم دیوونگی بد نیست

مسیر رد پاهام داره گم میشه تو برف

نگاه کن جای خالیت مثل آتیشه تو برف

دلم تو فکر خونس سرم گرم غروبه

یه وقتایی هنوزم برام تنهایی خوبه

یه وقتایی هنوزم برام تنهایی خوبه

برف مثل آخرین برگه خستهی این زمستونه

می رقصه ولی نمیدونه تا کجا زنده میمونه

دانلود آهنگ جدید امیر عبدالله به نام اولین دیدار

اولین دیدار دانلود آهنگ جدید امیر عبدالله

Download New Music By Amir Abdolla Called Avalin didar

دانلود آهنگ جدید امیر عبدالله به نام اولین دیدار با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ اولین دیدار

 

دانلود آهنگ جدید امیر عبدالله به نام اولین دیدار عکس جدید امیر عبدالله عکس ها و موزیک های جدید امیر عبدالله

دانلود در ادامه مطلب

آهنگ امیر عبدالله به نام اولین دیدار

دانلود آهنگ جدید امیر عبدالله به نام اولین دیدار

چشمای گیرات دانلود آهنگ جدید حمیدرضا رضایی

Download New Music by Hamid Reza Rezaei Called Cheshmaye Girat

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا رضایی به نام چشمای گیرات با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ چشمای گیرات

 

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا رضایی به نام چشمای گیرات عکس جدید حمیدرضا رضایی عکس ها و موزیک های جدید حمیدرضا رضایی

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ حمیدرضا رضایی چشمای گیرات

 

عاشق چشمای گیرات عاشق طرز نگاتم

وقتی که حرف میزنی تو عاشق زنگ صداتم

پشت اون مخمل چشمات چی داری که میدرخشه

تو بخند که خنده ی تو زندگی بهم میبخشه

دستتو بزار تو دستام شونه به شونه ی من باش

مثل این حالی که دارم توام دیوونه ی من باش

دستتو بزار تو دستام شونه به شونه ی من باش

مثل این حالی که دارم توام دیوونه ی من باش

♫♫♫

وقتی خیره ای تو چشمام اشک توی چشام می لرزه

میمیرم اگه یه روزی نباشی پیشم یه لحظه

واسه ی به تو رسیدن حتی از خودم گذشتم

مثل تو هیچ جا ندیدم هرجای دنیا رو گشتم

دستتو بزار تو دستام شونه به شونه ی من باش

مثل این حالی که دارم توام دیوونه ی من باش

دستتو بزار تو دستام شونه به شونه ی من باش

مثل این حالی که دارم توام دیوونه ی من باش